גלנט מעודד את חיילי הנח"ל החרדי: "אתם החלוץ שהולך לפני המחנה"

    ארי וידר | צילום: צילום: אבי פישר, עמותת הנח"ל החרדי 3 Comment on גלנט מעודד את חיילי הנח"ל החרדי: "אתם החלוץ שהולך לפני המחנה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "תהליך כפיה ישיג תוצאה הפוכה". כך בדברים ברורים אמר אמש שר הבינוי יואב גלנט בהתייחסו לגיוס חרדים לצה"ל.

    בטקס הדלקת נר שני של חנוכה, אשר נערך אתמול (שני) בבית "נצח יהודה" בירושלים אמר גלנט לחיילי הגדוד החרדי "אתם החלוץ שהולך לפני המחנה. עבור חלק גדול מכם, הגיוס הוא משימה לא פשוטה מבחינת האווירה הקהילתית שמלווה את הבחירה שלכם. התפקיד שלכם הוא של גשר. דתיים, חילוניים, חרדים, ימשיכו לגור פה בדורות הבאים. השאלה היא לא איך להשניא קבוצה אחת על קבוצה אחרת, אלא איך לחבר ביניהן לקראת העתיד המשותף. אתם הגשר".

    גלנט צילום: אבי פישר, עמותת הנח"ל החרדי

    גלנט מתח ביקורת מרומזת על מפלגת יש עתיד ואמר "שמעתי את הקולות בכנסת, שמונעים ממניעים פוליטיים, אשר רומסים, פעמים רבות, תהליכים טובים, ועוסקים יותר בשאלת הפילוג במקום בשאלת האחדות. אני אומר לכם, שהפתרון מתחיל כאן, אתכם. גם אם התהליך הוא לפעמים איטי, אנחנו רואים תוצאות".

    "הייתה לי הזכות, לפני למעלה מ-15 שנים, כראש מטה זרוע היבשה בצה"ל, להוביל את עבודת המטה להקמת גדוד הנח"ל החרדי. אני יודע, שאת הציבור החרדי צריך להביא לגיוס באופן שהולם את דרכו. אף דרך אחרת לא תעבוד. חיוני שיתקיים תהליך של הדברות. תהליך של כפייה ישיג תוצאה הפוכה. חובתה של האוכלוסיה החרדית להביא למספר גדול יותר של מתגייסים. הסימנים בשטח מראים שזהו הכיוון".

    גלנט צילום: אבי פישר, עמותת הנח"ל החרדי צה''ל

    גלנט כובד באירוע בהדלקת נר שני של חנוכה לצד רבני עמותת הנח"ל החרדי, הרב ירון דוד והרב יצחק בר חיים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שימו לב לתמונה על איזה סוג של חרדים מדובר…..
      ושיפסיקו לספר לנו סיפורים הזויים על בחורי חמד שנופלים ברשת הצבא.